הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני הפסקתי להניק את בני בגיל שנה כלפני חודש. ההפסקה היתה מאוד הדרגתית , אבל עדיין יש לי חלב. מדי פעם (פעם , פעמיים בשבוע אני שואבת קצת) אבל חלב לא נפסק ואני מרגישה כאבים בשדיים. מה לעשות כדי להפסיק ייצור חלב. האם להמשיך לשאוב או שחלב אמור להפסק לבד. אני זוכרת שאם בני הגדול בכלל לא היתה לי בעיה, הפסקתי להניק וחלב נגמר. אבל עכשיו עבר כבר חודש ועדיין יש הרבה חלב וזה כואב. מה לעשות ?
היי מרינה, זה יפסק באיזה שהוא שלב. כל הנקה שונה עם כל ילד. תמשיכי לשאוב רק כאשר כואב - ולאט לאט זה יפסק. לפעמים לוקח כמה חודשים לפחות - ותראי טיפות לאורך זמן - זה לא מעורר דאגה. אבל לא רוצה שיכאב. אז תשאבי רק עד הקלה. פחות ופחות תצטרכי לשאוב. בברכה אלן