סרטן שד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר,, יש לי תאומים בני 4 חודשים בריאים ויונקים רק לפני חודש ימים הופיע אצלי בשד ימיני גוש שכאב לי והתחיל לגדול אחרי סדרת בדיקות גילו שזה גוש סרטני ומי לא נכנסתי ממש לטראומה שאילתי היא מה עליי לעשות בקשר להנקה האם אפשר להניק בכל זות ועם טיפולים מה כדאי תעזרי לי????
שלום לך צר לי לשמוע על מה שעובר עליך.!! אני מניחה שהחומרים לא מתאימים להנקה אבל אני לא יכולה להגיד לך בוודאות כי זה לא המומחיות שלי. אם יש לך את שמות החומרים - אפשר כמובן לקבל חוות דעה מהרופא המטפל אבל גם לבדוק באחד המרכזים הבאים: בילינסון: 03-937-6911 או אסף הרופא: 08-977-9309 בהצלחה והחלמה מהירה ושלמה!!! אלן