הריון בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! רציתי לשאול אני כארבעה חודשים לאחר לידה שניה.עד לפני שבוע הנקתי מלא.ועכשיו הנקה בוקר ערב.שמתי לב שהיא עצבנית בהנקה יותר מהרגיל וגם אצלי יש קצת שינויים-כמו מתן שתן תכוף יותר. יש לי שחלות פוליציסטיות ואני לא לוקחת אמצעי הגנה כרגע. יש סיכוי שאני בהריון???
לקריאה נוספת והעמקה
היי ליהיא, כן, יש תמיד סיכוי מאפילו כ-6 שבועות אחרי לידה. כדאי לבדוק. ואם לא - אולי היא מתעצבנת כי היא כבר לרוב אוכלת דרך בקבוקים וזה אחרת. הרבה יותר אוכל בבת אחת - בקצב מהיר מידי. בברכה אלן