תרופות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם אפשר להניק כשנוטלים את התרופות: אהיסטון וזילרג'י. התינוק שלי בן 7 חודשים ואני צריכה ליטול את התרופות במשך חמישה ימים.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עדינה. הרופא שכותב את המרשם אמור לדעת - או יכול לבדוק על בטוח. הצרה היא שיש הרבה רופאים שבמקום לבדוק על בטוח - שוללים כל שימוש בתרופות לאימא מיניקה. יש מרכזים למידע על תרופות בזמן הריון וההנקה ושם תקבלי תשובה עניינית ומקצועית. 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 בשעות העבודה - נמה לי 0800 עד 1400. בהצלחה אלן