גמילה מסוכרים וגלוטן בתקופת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי תינוק בן חודשיים שיונק באופן מלא. אני שוקלת לעשות גמילה מסוכרים וגלוטן באמצעות טיפול אנרגטי. האם יש בעיה לבצע את הטיפול או לצרוך תזונה מסוג זה במהלך הנקה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך אנני תזנונאית למרות שאני כן יודעת קצת על תזונה בגלל המקצוע אבל בלי לדעת מה את כן אוכלת מאוד קשה לקבוע אם יש בעייה עם זה. אם את אוכלת מגל אבות המזון אז לא צריכה להיות בעייה עם זה. החלב הוא חלב ולא חשוב מה את אוכלת - עדיין החלב נוצר. אם לא דובר על תוספים ומוצרים מעובדים לא מוכרים - ורק דובר על אוכל רגיל לכל דבר מינוס מוצרים מסויימים אז לא נראה לי בעייתי. בברכה אלן