מסרבת הנקה משד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלוםץ יש לי תינוקת בת חודשיים מזמן 4 ימים היא מסרבת להנקה מהשד. היא מתחילה לבכות כשאני רוצה להניק אותה. וכן יונקת מהבקבוק חלב שאוב או תמ"ל. רוצה לציין שבהתחלה אחרי הלידה היו לנו קשיי הנקה ונעזרתי ביועצת הנקה ובסבלנות היא חזרה להעדיף רק את השד והסתדרנו יותר משבועיים שלוש בלי בקבוק ( פעם או פעמיים כל 3 ימים) מה לעשות בבקשה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך אני מציעה לך לחזור ליועצת הנקה. זה דבר שאין לי כל אפשרות לנחש מה קורה אצלכם. זה יכול להיות פטרייה בפה ובלשון האחורי - אם יש שכבה לבנה - אבל בלי לראות אתכם זה ממש קשה להביע דעה. בברכה אלן