פטריה בפטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן הייתי היום אצל אחות טיפת חלב שהיא גם יועצת הנקה . הסברתי לה שיש לי כאבים ברגע שהתינוק שלי שם את פיו בתחילת ההנקה- כאב חזק ולאחר ההנקה , בעיקר בשעות הערב יש לי כאבים עזים בשדיים. כאב שורף שזורם מהשד לכיוון הפטמות. היא הסתכלה על השדיים שלי ואמרה שהפטמות נראות אדומות ומגורות והיא חושבת שזו פטריה על הפטמות. היא הציעה לי להשתמש במשחת דרלן למספר ימים בכדיי לשלול את העניין. היא אמרה שאם זה לא פטריה, רוב הסיכויים שזה נובע מתפיסה לא נכונה. המ דעתך על עניין הפטריה ומה דעתך על שימוש במשחה זו? תודה רבה על כל התגובות המהירות שלך . בברכה לי
היי לי, פטרייה אף פעם לא באה בגלל תפיסה לא נכונה. (עצה כזאת גורמת לי להבין שהיא לא ממש יועצת מוסמכת כי זה מידע בסיסי) אבל פטרייה יכולה לבוא רק מהפה של התינוק.אם אין לו בפה אז סביר להניח שזו לא פטרייה. זה כן יכול להיות כאבים עזים בגלל תנוחה לא טובה. אני לא מכירה בכלל את המשחה שהיא המליצה. פטרייה מאוד ארמומית ואין לטפל רק בפיטמות אלא גם בפיו התינוק. אם זה באמת פטרייה (רק אם יש סימנים בלשון ממש אחורנית-שכבה לבנה)אז זו פטרייה. ואז באמת צריכים לטפל גם בפה שבדרך כלל נותנים דקטארין אורל ג'ל אבל את זה צריכים לקבל מרשם מרופא ילדים. בברכה אלן