הנקה בלילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לדעת עד איזה גיל כעיקרון תינוק אמור להתעורר לאכול בלילה? ביתי בת חודשיים וחצי ובימים האחרונים החלה לפתח מרווחים גדולים בלילה (6-8 שעות) רציתי לשאול האם זה בסדר או שצריך להעיר אותה בשביל לאכול? יש לציין שעלתה יפה במשקל וביום אוכלת בממוצע כל 3-4 שעות. בנוסף, היא מכניסה ידיים לפה די הרבה האם זה נורמלי, אודה לתשובה.
שלום רב הכנסת ידיים לפה בדרך כלל מסמן רצון לינוק. אבל אם זה מרגיע אותה והיא לא דורשת לאכול - וכפי שאת אומרת היא עולה יפה במשקל (לפחות 200 גרם בשבוע ממוצע) אז זה בסדר גמור. זה במקום מוצץ אולי. (עדיף) כיף שהיא ישנה בלילות. טפו טפו. כמובן כל זה נכון כל עוד יש פיפי ויציאות בשפע - ועלייה תקינה במשקל. צריכים להעיר תינוק רק כאשר הוא לא עולה מספיק. בברכה אלן