לא רגוע
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן חודש וחצי כמעט, מוזן מיניקה, התחלתי להרגיש בימים האחרונים שהוא לא רגוע בהנקה משד שמאלי, הוא תופס ועוזב תופס ועוזב... כמעט 15-20 דק., בצד ימני הוא אוכל בהנאה יותר ורוגע ואין לא בעיה,, חשבתי שאין חלב בשד אבל נסיתי לשאוב ידנית ראיתי שיש... יש לו מספיק שתן אבל יציאות בין פעם ביום עד פעם בחמשה ימים, אמרה לי הרופא שזה בסדר אצל תינוקות יונקים.. עוד שאלה- האם צריך להעיר את התינוק אם ישן בלילה יותר מ5 שעות? תודה
היי טלי, תנסי לשכב אחורה קצת, ולהשכיב את התינוק עליך - שהוא די שכוב על צידו או על בטנו. הוא תופס לבד בצורה כזאת את השד. אם את מהאזור אשמח להראות לך (ללא תשלום אם זה רק להראות)- תוכלי לקפוץ מחר. בכל אופן קשה להסביר את זה מילולי. השתן בסדר גם היציאות. אם הוא מסרב לשני הצדדים אז הייתי הולכת לכיוון פטרייה בפה. אבל אם זה חד צדדי אז יותר מתאים עניין התנוחה. בברכה אלן