לא יודעת מתי...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הבן שלי הוא בן חודש, מוזן מיניקה, יש לו גזים וכאבי בטן, שאלתי היא איך אדע אם הילד בוכה מרעב או רוצה לשון או כאב?ואיך אדע אם שבע? תודה
שלום לך בגיל הזה זה לא כל כך משנה. היניקה לא רק מהווה מענה לרעב - אלא גם צמא, גם לייצר המציצה, גם חום גוף שלא טוב לו ועוד... אם הוא רוצה לאכול הוא יאכל. אם ניסית הכל והוא לא נרגע אין כל בעייה להציע לו שד. הוא מוצץ קצת אחרת כאשר הוא רעב או סתם רוצה הרגעה. ההנקה גם משכח כאב במידה מסויימת אז אם זה עוזר לו -הוא ירגע. ואם הוא לא רוצה - הוא לא ירגע. אין מצב של "יותר מידי" שמדובר על יניקה. בברכה אלן
על מנת להרגיע אותו תוכלי להחזיק אותו בתנוחת נמר על העץ ולעסות את בטנו, אצלנו גם גרפווטר נורא הקל על הקטן.