האם יש צורך ב"פרנאטל"?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן שיין וחג שמח.אני מניקה תינוקת בת 9.5 חודשים.כמובן שאוכלת מוצקים +פורמולות.ההנקה בגדר"נישנוש" בשעות הלילה ומעט מאד ביום.האם לדעתך עליי להמשיך ליטול "פרנטאל"(התוסף להריונית ולמניקה)? עד כה נטלתי.תודה.איילת.האם זה בסדר לשלב הנקה עם פורמולה פעמיים ביום?
היי איילת, לשאלה האם זה בסדר לתת פורמולה - לפי ההמלצות של ארגון בריאות העולמי לא כדאי לתת מוצרי חלב עד אחרי גיל שנה. פורמולה מורכבת מחלב פרה. כמובן אין בריריה כשתינוקות לא זוכים לקבל חלב אם. אבל את יכולה להיניק אותו יותר - וגם לתת לו מוצקים כבר בגיל הזה ללא כל צורך בפורמולה. תינוקות צריכים בערך 5 ארוחות חלביות ביממה. לגבי הפרינטל - אין שלילי בלקחת מולטי ויטמין אם את לא אוכלת כמו שצריך. לא חושבת שהם שונים הרבה ממולטי ויטמין אחר. תתיעצי עם הרופא. בברכת שנה טובה! אלן