מניקה ורוצה להיכנס להיריון נוסף
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום, אני לומדת הרבה מקריאת תשובות שלך לשאלות. תודה רבה. בני בן 8 חודשים, יונק וגם אוכל קצת מוצקים. מעצמו פתח פער של כמה שעות בין ההנקות בשעות הבוקר, שם הוא אוכל פירות, ירקות ואפילו קצת עוף. אחרי הנקת הבוקר הוא לא יונק עד הצהריים בערך וזה כבר חודשיים ככה. מאוד רוצה לקבל מחזור ולהיכנס להיריון שוב, אבל כמובן רוצה להמשיך להיניק... מה מזרז חזרת מחזור? המרווחים בהנקה או הנקה לא סדירה? אני יודעת שאצל כל אחת זה שונה אבל אולי מניסיונך וכל הנשים שפגשת את יכולה להגיע לאיזה מסקנה בעניין. תודה לך מראש
היי אירית, אני שמחה שאת נהנית צהפורום! הלואי ויכולתי לנבא או לנחש מתי המחזור יחזור!!!! אבל כפי שאת יודעת זה בלתי אפשרי. אין כל הגיון או סדר לזה, וכפי שכתבתי זה משתנה האם לאם. שיהיה בהצלחה!! אני מאוד מאמינה שזה בא מתי שזה אמור לבוא. בברכה אלן