הנקה לא משביעה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הבן שלי בן חודשיים, ברצוני לברר - האם ייתכן שהנקה לא משביעה אותו בימים האחרונים? - יש דבר כזה?? תודה.
היי רקפת, זה בדרךכלל לא עניין של "הנקה לא משביעה" אלא משהוא מציק לתינוק ולכן לא בא לו לאכול כמו קודם. אם את מיניקה בהצלחה והתינוק עולה יפה במשקל עד כה אז אין סיבה לחשוב שזה משוהוא עם החלב.אם משהו מציק לו זה יכול לגרום לו לא לרצות לאכול ברצף הרגיל. אם הוא משנה את הקצב ורוצה כל הזמן - אבל נרגע ליד השד - זה לא עניין כמותית. אם משהו מציק לו והוא פתאום לא רגוע רצוי לקחת אותו לרופא כדי לבדוק אותו באופן יסודי. דברים השכיחים הם דלקת אזניים, גרון, פטרייה בלשון. גם אם הוא לא רגוע ליד השד כדאי ללכת לרופא. אם אין דבר רפואי אז כדאי ללכת ליועצת הנקה מוסמכת IBCLC שהיא יכולה לראות דברים אחרים - שהרופא לא מכיר מבחינת ההנקה.גם אם יש פחות חלב - ברגע שהתינוק אוכל יותר (ללא תחליפים כמו מוצץ ובקבוק) זה יגביר את כמות החלב. הוא לא נתון סטטי. בברכה אלן בברכה אלן