פצעים בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי פצעים בשתי הפטמות הגורמים לי לכאב חריף בזמן ההנקה. כמו כן, יש לי כאבים באזור הפטמות גם בין ההנקות. לפני כשבוע אובחנה אצלי דלקת וכיום אני מטופלת המשך שבוע כנגד פטריה. אני מרגישה שברגע שבעיית הפצעים תפטר ההנקה תיהי הרבה יותר נעימה. איך ניתן לגרום להחלמת הפצעים? ניסיתי םטמות סיליקון אך התינוקת מסרבת לינוק איתן. תודה
היי עדי, אין לך פטרייה אם אין לתינוק פטרייה בפה. ואם יש לו ואת לא מטפלת בזה אז זה לא יפתור לך את בעיית הכאבים. כאבים בדרך כלל נובעים מתנוחה לא הכי הכי. כדאי לך להתיעץ ב-4 עיניים עם יועצת הנקה מוסכת IBCLC. אם את מהמרכז יש קליניקה במלהיב - במחיר הנחה וגם הסדר לחברות בכללית מושלם. www.malhiv.co.il אם אתלא מאזור המרכז אפשר למצוא IBCLC קרוב אליך באתר של היועצות: www.iaclc.org.il ההקלה תהיה מיידית. בברכה אלן