פחות חלב בגיל שנה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן 11 חודשים, ינק באופן מלא עד גיל 8 חודשים ומאז הפחתתי הנקה עם מעבר למזון מוצק, כיום יונק בבקר, ערב ולילה. מאז שהורדתי הנקות ביום חלה ירידה הדרגתית בכמות החלב בבקר ובערב ואני חוששת לאבד את ההנקה. בני נהנה לינוק, כיצד אני יכולה להגביר את כמות החלב? כמו כן, במידה ונרדם בעת הנקה בערב, אם אשאיר אותו על השד לזמן מה (הוא מוצץ מעט) האם יגביר כמות חלב? תודה רבה.
היי שלי, ככל שמיניקות פחות כך יורדת התפוקה.עד גיל שנה תינוקות אמורים לקבל לפחות 5 ארוחות חלביות . כשמתחילים מוצקים לא מחליפים ארוחה חלבית למוצקים עד אחרי שנה. המוצקים אמורים להשלים ולהיות בנוסף לארוחות החלביות. כך שומרים על התפוקה. אם תניקי יותר יתרבה כמות החלב. או אם את לא רוצה משום מה אז אפשר לשאוב כדי לגרות יותר את השדיים כדי להפיק יותר חלב. כך זה פועל. בברכה אלן