רגישויות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני מניקה הנקה מלאה את בני בן השלושה חודשים. לכל אורך התקופה הזו שמתי לב כי הוא רגיש מאד למה שאני וכלת. ה]סקתי לחלוטין חלב פרה, אורז, שעועית ונאלצת להפסיק גם לקחת כדורי ברזל. רציתי לדעת האם הרגישות שלו מעידה על כך כי בעתיד הוא יהיה לאחרגי לחלב פרה ולכל יתר הדברים שעושים לו עיוותים בבטן במהלך ההנקה? אני חוששת מכך מאד. תודה רבה מראש.
שלום טלי, אין כל אפשרות לדעת ממה סובל התינוק. יש האומרים שבכלל זה רק כ-12 אחוזים מהתינוקות שכאבי הבטן הם בגלל משהוא שהאם אוכלת. אי אפשר לדעת באמת. אין כל ממצאים שזה מנבא על רגישויות לאורך חיים.אם הכאבים עוברים את ה-3 חודשים - אפשר אולי להתיעץ עם איילת שליו. היא עוזרת להרבה אימהות ותינוקות לבחון מה באמת גורם לאי-נוחות התינוק: 050_5582427 בברכה אלן