ספירולינה בזמן הנקה מלאה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן חצי שנה ואני מניקה הנקה מלאה, ממש לפני תחילת מתן ארוחות של ירקות ופירות. שמעתי מתזונאית שאצת הספירולינה מאוד בריאה וטובה בהנקה האם ידוע לך אם בטוח ומומלץ ליטול ספירולינה באבקה? מה ההשפעה שעשויה להיות עם התינוקי? ואם כן כמה ליטול ביום? תודה
היי סיגל, לא מכירה את זה בכלל. אני גם יוצאת לחו"ל אז אין לי זמן לחפש בגוגל. כדאי לך. אני מאוד מאמינה בתזונה טובה . כל דבר שמשפר את הבריאות לא יכול להזיק לדעתי. הנה לינק אחד http://en.wikipedia.org/wiki/Spirulina_(dietary_supplement) חפשי SPIRULINA בברכה אלן
היי אמא חורגת שלי הניקה לא מזמן ובהתחלה היתה לה בעיה עם החלב. היא התחילה לאכול ספירולינה חיה וזה ממש השתפר. התינוק היה ממש מאושר!!! :) היא הסיגה ספירולינה קפואה בחווה בדרום - אדמאמא. האתר שלהם http://livespirulina.com ספירולינה חיה הרבה יותר אפקטיבית הקמוסות או עווקה יש להם גם ספירולינה קראנצ'יז, סוג של חתיף שאפשר לאכול במשך היום. יש גם הובלה עד הבית. בהצלחה!