הפסקת הנקה אחרי 8 חודשים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! החלטתי להפסיק להניק אחרי 8 חודשים. 3 חודשים אחרונים הנקתי הנקה לא מלאה כי חזרתי לעבודה, אבל גם שאבתי. כבר 3-4 ימים שלא הנקתי בכלל והגודש מטורף. אני כבר לא מצליחה לשחרר עם היד, זה מאד כואב לי. קיבלתי מרופאת נשים כדורי קבותרים אבל השאלה היא אם זה לא מיועד רק לנשים אחרי לידה? התופעות לוואי של הכדור קצת מפחידות. מה לעשות כדי לשחרר את הכאבים ולהימנע מדלקת?? תודה.
היי מיכל, לדעתי לא כדאי לקחת את התרופה. זה באמת מיועד לנשים אחרי לידה. הדרך הנכונה לגמול היא באופן הדרגתי ביותר. הפתרון הטבעי הוא פשוט להיניק. התינוקת הכי יעילה בהוצאת החלב. אבל אם את לא רוצה לחזור להיניק אותה אז השאיבה. אין דרך אחרת. חייבים לרוקן טוב את השדיים - לאט לאט הכמות יורדת . את עשית את זה מהיר מידי. בברכה אלן