מתרגזת בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת חודש ושבוע, אני מניקה אותה והיא עולה יפה במשקל. לאחרונה ישנם הנקות שהולכות חלק וישנם שהיא מתחילה ומפסיקה בעצבנות, מפנה את הראש אחורה ובוכה ואז שוב מתחברת, ולפעמים כשהיא מתחילה, עוד לפני שהוציאה חלב עושה קולות של תחילת קיא, (צליל של מישהו שדוחף אצבעות לגרון). מישהי אמרה לי שזה כנראה כאב בטן או פטריה בפה, יש לה לשון לבנה , אבל זה מאז הלידה.מה לעשות?
היי שני, נשמע לי גם כפטרייה. לבן על הלשון היא לא נורמה. זה מתחיל בלידה ומתפתח כך שבדרך כלל בסביבות שבועיים זה מתחיל להציק. אם לפני האוכל יש לבן - זה לא שארית חלב אלא משהו יותר קבוע כמו פטרייה ודורשת טיפול. יש לפנות לרופא ילדים כדי לקבל טיפול - לא רק לפה שלה אלא גם בפיטמות - בהצלחה אלן