הסרת שיער בקרן אור בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי דעות חלוקות לגבי הסרת שיער בקרן אור בזמן הנקה. האם באמת קיימת בעיה בשל שינויים הורמונליים? האם ישנה סכנה כלשהי או רק מדובר על הצלחה חלקית של הטיפול בזמן הנקה?
שלום לך עד כמה שידוע לי אין כל בעיה בטיפולי לייזר והנקה. שתוכלי תמצוא באינטרנט אולי באתר של ליגת לה לצ'ה www.llli.org או ב www.kellymom.com אל תקשיבי לאנשים שאין להם את המידע הדעי. בברכה אלן
חשוב להבין שלאחר לידה ובזמן הנקה גופך עדיין לא מאוזן מבחינה הורמונאלית. יחד עם זאת השפעה של פעילות הורמונאלית בדכ יכולה להיות בעיתית הסוגיית הסרת שיער באזורים כמו פנים, בטן חזה. טיפולים באזורים כגון רגלים מפסעות ובתי שחי פחות מושפעים ולכן אין שום מניעה לבצע טיפולים באזורים אלו בזמן הנקה. כאמור לטיפול בשיעור יתר באזור הפנים שמאוד מופשע מפעילות הורמולית הייתי מליצה לחכות כחודש לאחר סיום הנקה.. סופי ברנר מנהלת חטיבת אסתטיקה Care שירותי רפואה