חום גבוה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, היום זה היום השני שיש לי חום, אתמול בערב הוא עלה ל 38 ונשאר ככה כל היום. אין לי שום סימפטומים נוספים, לא כאב גרון, לא נזלת, ואני לא מרגישה שום גודש בחזה. התינוק בן 3 חודשים והוא מקבל רק חלב אם, הנקה מלאה. האם יש חשש לדלקת? צריך לגשת לרופא משפחה או נשים או לחכות עוד יום-יומיים? תודה, לנה
לקריאה נוספת והעמקה
היי לי, אם אין כל סימן אחר של חולי אז זה יכול להיות דלקת. הטיפול בדלקת הוא מנוחה (אפשר במיטה עם התינוק) שתייה מרובה, והנקות מאוד תכופות. (בלי מוצץ מלאכותי) ואם אחרי 24-48 שעות אין שיפור אז כדאי ללכת לרופא. בברכה אלן