שאלה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב,הבת שלי בת שבוע,היא נולדה 2.5 ק"ג. אני מניקה אותה כרבע שעה כל שעתיים וחצי.ביומיים האחרונים אני מרגישה חולשה, משהו שלא הרגשתי קודם. האם זה נורמלי? תודה, אילנה
היי אילנה, הכל יכול להיות. את שבוע אחרי לידה וכדאי לך מאוד לקחת את התינוקת למיטה ותנוחי. יתרון גדול של ההנקה במיוחד אם אין לך אנשים מסביבך שעוזרים לך - הוא שאפשר לטפל בתינוקת ממש הכל מהמיטה. לא צריכה לקום - לא להכין ולא לערבב וכמובן לא לחמם - החלב תמיד מוכן וזמין. תשתי הרבה - תני לאחרים לפנק אותך באוכל וכל עבודות הבית. ורק תהיי עם התינוקת. לא רצוי להתרוצץ יותר מידי לפחות 6 שבועות. משכב לידה! אחרת זה יכול באמת להתנקם בך. הגוף צריך להתאושש מהלידה. אם תרגישי באמת יותר מחולשה - ושאת לא חושבת שאת יכולה לטפל בתינוקת - אז תדווחי על כך לרופא המטפל. לא להזניח. בברכה אלן