שאיבה חלב בזמן לקיחת תרופה לייבוש
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני ילדתי לפני חודשיים ואני החלטתי להפסיק להניק כדי לעשות דיאטה הלכתי לרופא ונתן לי דוסטינקס ליומיים חצי כדור בבוקר ובערב השאלה כמה זמן יקח לחלב להתייבש והאם אני יכולה לשאוב עד שיתייבש ותודה....
שלום לך רימה, אני קצת מופתעת מההודעה שלך - כולם יודעים שאת שורפת כ-700 יותר קלוריות אם את מיניקה. אפשר תמיד לעשות דיאטה בזמן ההנקה ואפילו עדיף כי אז אוכלים הרבה יותר מאוזן מאשר אם חוטפים הכל שבא ליד. ההנקה גם מונעת השמנת יתר אצל התינוק שלך אם יש השמנה במשפחה. זו ההגנה הכי טובה!! אז מעניין איך היגעת להחלטה הזאת. אבל כמובן זה עניינך. את יכולה לשאוב - (גם להיניק) יש רופאים שאפילו נותנים את התרופה הזאת להורדת גודש. שיהיה בהצלחה אלן