תכיפות הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. בני בן 5 חודשים ויונק כל 3 שעות. בלילה עושה הפסקה של 5 שעות ואחריה שוב- כל 3 שעות. בעבר הפסקות הלילה שלו היו ארוכות יותר, של עד 7 שעות ולאחרונה שוב הגביר תדירות הנקות. הבנתי שבגילו אמור לאכול כל 4 שעות ובלילה יותר. האם זה תקין, ומה יכולות להיות הסיבות לכך?
היי שולה\ אין חוקים. כל תינוק יונק על פי הרעב והדפוסים האישיים שלו. כל 3 שעות זה תקין. סיבות שמתעוררים בלילות כוללות רעב, צמא, פיפי, געגועים, חלומות - ואם כבר ער אז כמובן יחפש אותך לעזור לו לחזור לישון. זה לא חריג. אם חזרת לאחרונה לעבודה או לימידים או אם את משאירה אותו עם מישהו יותר מקודם - זאת סיבה לגעגועים בלילות כי כשמתעוררים - אז בוחנים את נוכחותך. אם זורמים עם זה - זה עובר. בברכה אלן