חלב שאוב בטיסה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בעוד יומיים אני טסה עם שני תינוקות. למען המנעות ממצב של בכי בשל רעב אצל שניהם, אני רוצה לקחת איתי בקבוק עם חלב שאוב. אני מודעת לכך שעל החלב להיות בקרור. האם יש לך המלצה כיצד לפתור את הבעיה מבלי לפגוע בחלב? מדובר בטיסה של 4 שעות. כלומר כשש שעות מחוץ לבית. תודה רבה
היי מיכל, א מראה לי שתהיה בעייה. 6 שעות בקבוק יכול להיות בחוץ - ובוודאי תשתמשי בזה עוד לפני 6 שעות. ליתר הביטחון אפשר לשים את הבקבוקים בציידנית עם קרחום. או רק בתוך הציידנית כי את לא רוצה שזה יהיה יותר מידי קר. חלב אם יכול לעמוד בחוץ 4-6 שעות אז אם זה בתוך ציידנית נדמה לי שלא תהיה בעייה. אבל תמיד אפשר להיניק אותם או אחד מהם אם משהו יקרה. בברכה אלן
אני עומדת בפני אותה בעיה. רק שהתינוק נשאר בבית ואני רוצה לשאוב בחול ולהחזיר את שקיות החלב איתי לארץ (נשבר לי הלב לזרוק חלב שאוב). הבעיה היא האיסור להעלות נוזלים לטיסה. יש הצעות?