הגברת הנקה...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מיום היוולדה ביתי ניזונה מתמל וחלב אם ההנקה הייתה 3-4 פעמים ביום וכיום רק פעם אחת ביום לצערי באשמתי- הרגשתי חוסר סבלנות בהנקה אין לי מושג למה כיום ברצוני לחזור ולהניק יותר האם זה אפשרי או שאחרתי כבר את הרכבת? אודה לתשובתך...
שלום רב\ את לא ציינת את גיל התינוק/ת. ככל שהיא קטנה יותר הסיכוי לחזור להנקה יותר טוב. אם היא עדייןמעונינת לינוק אז פשוט תניקי אותה לפני כל ארוחה. ואם היא מסכינה תמשיכי עד שהיא מתלוננת. אם היא בכלל לא מתלוננת אז יש סיכוי שהיא תרצה שוב לינוק תוך זמן קצר - כי די סביר שיש לך כמות לא מאוד גדולה של חלב. אפילו אם היא תרצה כל שעה - והיא רגועה בן לבן זה יעזור להחזיר לך את החלב מאוד מהר. השערה גסה - אם הפסקת להיניק אותה 3-4 פעמים ביום לפני שבועיים אז צפוי שזה יקח כ-שבועיים להגביר את התפוקה. אם היא לא כל כך מתלהבת אז תוסיפי להנקות שאיבות - כמה שיותר. זה גם יכול להגביר את הכמות. בברכה אלן