הנקה ועצירות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כחודשיים מאז הלידה וסובלת מעצירות קשה הצואה יוצאת קשה כמו אבן ורק באמצעות חוקן, אני כל פעם מרגישה כמו בלידה ומחשבה על לעשות צרכים מעבירה בי צמרמורת. אני פוחדת לקחת משלשלים בגלל ההנקה אם זאת אני קונה חוקן חד פעמי- האם השימוש בו וההנקה יכולים לגרום לפגיעה בתינוק? שאלה נוספת האם מותר להשתמש בשמן קיק בזמן הנקה? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נורית, אפשר להשתמש בתכשירים טבעיים. אחד הוא עלי סנה. אבל לגבי כל תכשיר יש לבדוק עם אחד המרכזים למידע על תרופות בזמן ההריון והנקה: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 אפשר לבדוק גם לגבי החומר שבחוקן - בהצלחה אלן