ברזל נמוך והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול עשיתי בדיקות דם בעקבות מחלות חוזרות ונשנות שלי בחודשים האחרונים. בבדיקוץ התגלה ברזל נמוך (לא המוגלובין אלא ברזל). המינימום הוא 50 לי יש 15. איך זה משפיע על הנקה של בן 10 חד'? הרופא לא אמר לי לקחת תוסף או משהו אבל אני לא בטוחה כמה הוא מבין בהנקה. האם כדאי לקחת תוסף? גם ההמוגלובין שלי הוא 12.8 שזה ממש בנורמה הנמוכה. זה מסביר את המחלות שלי? הרופא לא ידע לענות לי... תודה.
היי שירה, לדעתי את צריכה עוד דעה רפואית. אנני רופאה. מה שכן - זה לא צריך להשפיע על ההנקה אם כי תינוקות נולדים עם ברזל מספק לחצי שנה בערך. החומר בחלב אם הנקרא לקטופרין עוזר לקשור את הברזל ועוזר לספיגת הברזל אז לרוב אין מה לדאוג. לרוב עושים בדיקה אצל תינוקות לאחר חצי שנה לוודא אם אין בעייה והוא לא אנמי. מה שקשור אליך ממש לא בתחום שלי אז לא אוכל לעזור לך. בברכה אלן