צריכת נס-קפה בהנקה.
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב,לך.שמי:איילת.מניקה בלבד תינוקת בת חודשיים.אני שומרת על תזונה בריאה,אולם,אני מאד אוהבת לשתות נס-קפה.כמה כוסות להערכתך של נס-קפה "מותר" ביום,בהנחה שממעטים בדברי קופאין אחרים? תודה.(לעת עתה אני "מרשה" לעצמי לשתות 4 כוסות נס-קפה).
היי איילת, זה לא ממש כמה כוסות אלא כמה קפה את שותה. כל כוס מכיל כמות שונה ממש של קפה. אני שותה ספל ענקי אבל רק עם כפית כך שלמרות שיש פי כמה מקום למים - אני בעצם רק שותה קפה אחת! כמו כן, אפשר להפחית את כמות הקפה שאת שמה וזה יאפשר לך לשתות מספר נוסף למרות שזה לא הכי בריא. בכל אופן - אומרים שמותר עד 4-5 ספלים. אולי תנסי להתרגל לקפה פחות חזק.אין לשכוח שחלב אם גם עם הרבה קפאין עדיף מכל תמ"ל (פורמולה) בברכה אלן