הגברת ייצור חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, כיצד ניתן להגביר ייצור חלב (חוץ משאיבה- לא מסתדרת עם משאבות...) בימי קבלת וסת או ביוץ אני מרגישה שיש לי חוסר בחלב, (ביתי בת 5 חודשים לא רגועה אחרי הנקה וגם בסחיטה ידנית לא יוצא חלב)... תודה מיטל
היי מיטל, כמובן גירוי יתר יגביר את כמות החלב. בלי מוצץ עדיף לתת לה לינוק. הרי זה המענה הטבעי לייצר המציצה. בכל אופן יש תכשיר MORE MILK של חברת MOTHERLOVE האמריקני שיש להשיג עכשיו בארץ. אפשר להזמין דרך מלהיב: www.malhiv.co.il שם יש גם מידע אודות הכמוסות. תמיד לתת הנקה לפני מתן מוצקים - (אם את כבר עם טעימות ואם לא אז כדאי לחכות עד הגברת כמות החלב). מקוה שזה עוזר. אלן