קבלת וסת בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי,אני מניקה את בני בן ה-3 חודשים ושבועים הנקה מלאה . היום היה לי דימום בפעם הראשונה לאחר הלידה . איני נוטלת גלולות וביצעתי בדיקת ביתית של הריון שיצאה שלילית. האם יכול להיות שזהו וסת? למרות שאומרים שמניקים לא מקבלים. והאם זה משפיע על כמות החלב לתינוק?
שלום רחלי, כן, זה מאוד יכול להיות וסת. למרות שלרוב רמות הפרולקטין מקטינים את הסיכוי לוסת לחזור - הרמות לאחר החודשים שראשונים יורדים בגלל שימוש לא מבוקר של מוצץ מלאכותי- התחלה של שינה יותר רצופה של התינוק בלילות, ועוד....... הנקה מלאה הכוונה לגישה חופשית יום וליל של התינוק לשד. בחברה המערבית זה כמעט ולא קורה. בברכה אלן