הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן חצי שנה ואני מעוניינת להפסיק להניק לחלוטין, רציתי לדעת איך מפסיקים מבלי לסבול מגודש?
שלום רינה, אמורים לגמול את התינוק מההנקה אחרי שהוא מלחיל לאכול מוצקים - זה קצת מוקדם לגמילה גמורה. אבל אם את עושה את זה כדאי לעשות באופן הדרגתי. אם הוא עדיין לא אוכל מוצקים - אז עליך להחליף את החלב אם בתמ"ל. ממשיכים להיניק או לתת תמ"ל עד גיל שנה. אם את מרגישה גודש זה סימן לרוב שהמעבר הוא חד מידי - ועליך להיניק או לשאוב על מנת להקל את הגודש. חצי תמ"ל וחצי הנקה כל ארוחה בהתחלה אולי יועיל. אחר כך ארוחה ארוחה- אצל כל אחת זה קצת אחרת לכן כל אחת צריכה לפעול על פי הגוף שלה - ולהקשיב כדי לקבוע את הקצב. בברכה אלן