מוצץ אנושי!!
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפכתי למוצץ אנושי!! בתי בת 5.5 חדשים כבר ומקבלת הנקה מלאה או בקבוק שאוב פעם ביום ופעם ביום מרק במשך הלילה מתעוררת כל חצי שעה שעה למציצה קצרה וממשיכה לישון מה אפשר לעשות על מנת שתישן הרבה יותר זמן
היי שפי. אם זו תופעה חדשה אז יש סיבה. חזרה לעבודה, לימודים, שינוי בהרגלים עד כה יכולים לגרום לחוסר ביטחון אצלה. אפילו כמה שעות פה ושם גורם להם להרגיש נטישה למרות שאת יודעת שזה רק לכמה שעות. אין לה את היכולת להבין מושגים של זמן עדיין. ייצר המציצה נברא בכדי שתינוק ירצה שד - וידע לינוק - לכן את בהחלט מוצץ האנושי כי כך זה אמור להיות. המוצץ המלאכותי הוא החיקוי ותחליף לשד עבור תינוקות שלא זוכים לינוק. בלי לדעת עוד - לגבי מה שקורה אצלכם בבית קשה להגיד למה זה קורה. אולי בקיעת שיניים? בברכה אלן