נסיעה לח"ול
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בני בן 7 חודשים יונק ואוכל 2 ארוחות מוצקות ביום.בעלי הפתיע אותי בנסיעה לח"ול ל4 ימים.שאלתי היא האם בני לא ירצה להמשיך לינוק אחרי 4 ימים?הוסיף ואומר שאני משאירה לו חלב שאוב מוקפא למשך כל השהות תודה מאיה
היי מאיה, הבעיה לא רק ההנקה אלא התחושה של נטישה. זה גיל קשה. יש תינוקות שאפילו כועסים אחרי חזרת האם. אי אפשר לדעת אם ירצה או לא ירצה לינוק אחרי 4 הימים האלה. אם יש אפשרות לדחות - עדיף. בברכה אלן
אלן שלום תודה על תשובתך המהירה. מנסיונך מה הסיכויים לקח שהוא יחווה חוויה של נטישה? הנסיעה הזאת היא ה20 שנות נישואנו .אנא אימרי לי אם אני ממש מסכנת את ההנקה שלו תודה מאיה