אוגמנין והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בן שלי בן 11 יום ויש לי דלקת בשד. עלה לי חום ל38.5 וקיבלתי טיפול באוגמנטין 875 במשך 7 ימים. היה לי גם חום בלידה ולכן קיבלתי אנטיביוטיקה לוריד ואוגמנטין בבית החולים (סה"כ 5 ימים). והינה שוב חמישה ימים אחרי אני צריכה לקחת אינטיביוטיקה. האם זה בסדר להמשיך להניק? תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
היי לנה, בוודאי שכדאי להיניק. גם הטיפול בדלקת כולל הנקות מאוד תכופות. יש מרכז למידע על תרופות בהריון והנקה וכדאי תמיד לבדוק את עניין התרופות שם: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 החלמה מהירה!!!!אלן