הפרשת חלב זמן רב לאחר הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת שנתיים לאחר סיום הנקה, לוקחת סרזט. עד עתה לא הפסיקה לי הפרשת החלב מהשד שיוצאת בלחיצה. ביצעתי בדיקות פרולקטין והוא תקין ולא גבוה. האם יכול להיות שהסרזט גורם לכך או שיש סיבה לדאגה נוספת? הפרשת החלב היא משני הצדדים. תודה רבה
היי נעמי, אני לא חושבת שזה מהסרזט. יש מצב שהחלב עוד נשאר ולוקח הרבה זמן עד שזה נעלם לגמרי. יש נשים שממש החלב מתייבש באופן מיידי כמעט ויש שזה קורה אחרי הרבה זמן - ויש אימהות שבכלל לא מודעות לעובדה שעדיין יש חלב כי לא בודקות ואם לא לוחצים אז לא רואים בכלל. לא נראה לי שזה בעייתי - אבל אפשר לשאול את דעתו של הרופא נשים שמטפל בך. בברכה אלן