כדור להפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי ביום שישי וכבר בביהח נטלתי כדור להפסקת הנקה היום אני אחרי השני כדורים (חצי כדור כל 12 שעות) והחזה שלי כואב מאוד מאוד. מה עלי לעשות?? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הדרך הכי טבעית להפסקת ההנקה היא הנקה עצמה. אפילו קצת - ואז כולם נהנים. התינוק יהנה לפחות מנוגדנים בראשית חייו ואם את משלבת הנקה ותמ"ל אז התפוקה לא תגדל. לאט לאט תורידי הנקות (הלוואי שדווקא תהני מזה ותחליטי להמשיך -) ותגבירי את הבקבוקים ותמ"ל. כך תמנעי מיצירת גודש. אם בכל זאת את לא רוצה להיניק אז תצטרכי לשאוב כדי להוציא את החלב המצתבר. בהצלחה אלן