האם מותר להניק בזמן נטילת ציפרלקס?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למעלה משנה אני נוטלת ציפרלקס 10 מ"ג, בעקבות התקפי חרדה שתקפו אותי מיזה זמן רב. מאז נטילת הציפרלקס אני לא זוכרת את חווית התקפי החרדה ואני נוטלת אותם גם כיום בעודי בהיריון. רופא הנשים אמר שאין בעיה ליטול את התרופה בתקופת ההיריון. האם ניתן גם להניק בזמן נטילת התרופה? האם התרופה עלולה לעבור לתינוק בהנקה? אציין שאני אם לשני ילדים ואת שניהם הנקתי ללא הציפרלקס, כי לא נטלתי את התרופה באותה תקופה. אשמח לתשובה, רחלי
היי רחלי, תרופות עוברות במינון יותר גדול וישיר דרך ההריון ופחות בהנקה דרך החלב. אז אם מותר ליטול את התרופה בהריון אז אפשר להיניק עם זה. כדאי תמיד לברר באחד המרכזים למידע אודות תרופות בזמן ההנקה וההריון: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 בהצלחה ותרגישי טוב! אלן