דחוף דחוף- תחושת שריפה בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מניקה מזה כחודשיים, לאחרונה במשך שלשה שבועות אני סובלת מכאבים נוראיים בשד השמאלי, תחושת שריפה בתוך השד, ביקרתי אצל רופא משפחה שלא זיהה פטריה בשד,האם יש פתרון לכאבים הללו, והאם הפסקת הנקה תפסיק את התופעה(אינני מעונינת להפסיק להניק)
היי טלי, רוב הכאבים בשד כן קשורים באיזו שהיא צורה - להנקה. זה לא פטרייה אם כי פטרייה בדרך כלל מופיע על הפיטמות ולא בתוך השד - וגם לרוב רק אם יש לתינוק פטרייה בפה. תנוחה נכונה תורמת רבות לבריאות השד. רוב הכאבים שאני נתקלתי בהם נעלמו אחרי תיקון של אחיזה בתינוק. כדאי לך לקבל יעוץ מיועצת הנקה מוסמכת. אם את מאזור המרכז - יש קליניקה ביום ב' בקרוב ב-מ.מ.ש. - במחיר הנחה - יש גם הסדר עם כללית אם את חברה במושלם. www.mamash.org.il אם את לא מהאזור אז תכלי למצוא יועצת הנקה באתר: www.iaclc.org.il בברכה אלן