ivf והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום ילדתי לפני ארבעה וחצי חודשים (הריון ivf) ואני מניקה הנקה מלאה. אני מעונינת להרות שוב, אך נאמר לי שלא מומלץ לשלב טיפולים עם הנקה. אני קצת בדילמה, מצד אחד רוצה להמשיך להניק ומצד שני רוצה להרות (אני בת 42). כשהתינוקת הייתה בת חודשיים ניסינו לתת לה חלב שאוב מבקבוק והיא סירבה בתוקף וירדנו מזה. אני חוששת להתחיל טיפולים לפני שאני יודעת שהיא אוכלת סדיר מבקבוק וגם לא רוצה לחכות יותר מידי. יש לי גם "רגשות אשם" להפסיק לה את ההנקה כיוון ששתינו מאד נהנות. אז בעצם אין לי ממש שאלה רק מעונינת לשמוע את חוות דעתך המיקצועית כדי שתעזור לי לקבל את ההחלטה הנכונה לכולנו. תודה מראש, ליבי
היי ליבי, המממ. החלטה קשה ביותר. אם היית רוצה ללדת הרבה ילדים אז נכון שזה ממש דחוף. אם את שוקלת ללדת עוד ילד אחד בלבד אז אולי אפשר לדחות את הטיפולים. אולי כדאי לך בכלל לכתוב בפורום של תמיכה באמהות שעוברות IVF. אני מאמינה שיש להן ניסיון עם זה . איך שלא תחליטי - שיהיה בהצלחה רבה!! אלן