בעיית גובה לתינוקת אשר יונקת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לבתי קיימת בעיית גובה נמוך. אנו חוששים שהדבר נובע מעצם העובדה שהיא בת שנתיים ויונקת עדיין. כמו כן מגיל שנה התינוקת במעון ואוכלת אוכל מוצק. האם קיים קשר בין ההנקה לגובה נמוך? חשוב לציין שאנו ההורים בגובה ממוצע. אנא תגובתכם.
שלום אלון, נהפוך הוא הנכון. ההנקה עד גיל בוגר מקובלת ביותר מ-75% מהעולם כולו! זאת לא בחירה אלא דרך חיים. ההנקה מעניקה לתינוקות את המקסימום בכל הבחינות. גם אם תינוק יונק עד גיל שנתיים זה רק בנוסף לתזונתו הכללית בשלב זה ואין כל קשר בין הנקה וגובה. אולי יש עוד גורמים רפואיים שמשפיעים על הגובה וכמובן הכי נכון להתיעץ עם מומחים בנושא הספציפי - של התפתחות, גובה וכו'.... לא הייתי מסתמכת על חוות דעה של רופא ילדים כללי - אלא מומחה בהתפתחות. בברכה אלן