משאבת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, יש בידיי שתי משאבות: ספקטרה 3 פאמפ אין סטייל. שתיהן לא חדשות ומספר אימהות שאבו איתן. שאלות: 1. האם ניתן להעביר משאבות אלו (או אחת מהן) מאם לאם (לאחר עיקור/קנייה של החלקים הרלוונטיים) מבלי חשש להעברת מחלות זיהומיות? 2. מי מהן עדיפה? תודה.
היי גל, זאת שאלה מאוד סובייקטיבית לגבי איזו משאבה עדיפה. זאת שאת מצליחה איתה הכי נוח והכי טוב - היא המשאבה העדיפה. אין המלצה גורפת על משאבות אם כי יש כמה נתונים משתנים וזה ישנה את התוצאות בין אם לאם. זה שהם לא חדשות - אולי ישפיע על התפקוד - אבל אם כל החלקים חדשים לדעתי אין כל חשש שחיידקים יעברו. בברכה אלן