פטרייה בפטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה כבר 8 חודשים וזו הפעם השלישית שיש לי פטרייה בפטמה(נקודה לבנה וגודש רציני באותו אזור) פעמים שעברו פשוט המשכתי להניק למרות הכאבים וזה עבר אחרי שבועיים בערך, מה אפשר לעשות כדי למנוע/ לטפל בתופעה? תודה מראש.
היי אביה, זה ממש לא פטרייה. זה נשמע כסתימה בצינורית. יש האומרים ש"לטט" (באנגלית LECITHIN) עוזר למנוע את התופעות האלה. לפענים צריכים לפתוח את הנקודה על ידי כירורג. רצוי כמובן להמשיך להיניק. גם שינוי בתנוחה והזוית ממנה היא יונקת יכול לפתוח את הסתימה. מקוה שזה עוזר. בברכה אלן
אמרת שיש לי סתימה בפטמה ולא דלקת(פתחתי את זה עם סיכה וזה עזר אבל נשארה לי נקודה לבנה כזאת...) רציתי לדעת איך אפשר למנוע סתימה כזאת להבא כי זאת לא הפעם הראשונה... תודה רבה. אביה