דיאטה והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני שומרת מבחינת אוכל.כלומר אני אוכלת הכל פרט ללחם, פיצה (בכלל גבינה צהובה), וכל הדברים המשמינים (בורקסים ועוד). האם זה מפחית מאיכות החלב? כלומר עושה אותו דליל מידי? אני כן שותה הרבה מיים ואוכלת בעיקר כל הזמן גבינה לבנה וסלט ירקות. בעיקר חיה על זה. מה מומלץ לאכול? כי אני כן מעוניינת להמשיך בהנקה אבל יחד עם זאת רוצה להרזות דחוף ביותר.
היי רוני, אין כל בעייה לעשות דיאטה מבוקרת ולהיניק. לפחות בדיאטה מבוקרת אוכלים מכל אבות המזון - גם דגים ובשר - אפילו מעת - ירקות פירות ועוד.......גם לחם דגנים וחיטה מלאה מותרים ומומלצים אחרת לפעמים חסר סיבים תזונתיים החלב ישאר חלב מזין וטוב. אין מה לחשוש. אם אין לך בשר ודגים בתפריט היומית אז יש חשש שיהיה מחסור בויטאמין בי B אבל חוץ מזה לא צריכים להיות מאוד היסטרים לגבי האוכל. אנחנו בה"ש לא רעבים כאן במדינה - לפחות רובנו לא סובלם מתת תזונה. בברכה אלן