כאבים בשד לאחר הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הפסקתי להיניק את בתי לפני שבוע אחרי 7 חודשי הנקה. לפני כמה ימים הופיע כאב די חזק בשד אחד . הכאב מתרכז למטה, מתחת לפטמה. הוא גם מורגש בלחיצה ולפעמים גם בנגיעה.השד גם קצת קשה באזור הזה, זה לא מרגיש כגוש אלא כל החלק הכואב קצת נוקשה. האם זו תופעה שיכולה לקרות? יש לציין שלפני כמה ימים גם לבשתי חזיה לא נוחה עם ברזלים והרגשתי שהיא "התלבשה" לי בדיוק על האזור שבו כעת מופיע הכאב. האם כאב בשד אחרי הנקה זו תופעה ידועה? המון תודה
היי מאיה, אם גומלים קצת יותר מידי מהר - אז זה יכול לקרות. כדי למנוע גודש או דלקת אליך לרוקן טוב את השד ולהמנע כמובן מללבוש חזיות הדוקות או לוחצות. אם את מרגישה מלאות או גודש אליך לשאוב קצת. כדי להקל. לאט לאט הגוף יסתגל להפסקת ההנקה. בברכה אלן