חוסר ברזל בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 4 חודשים אני מניקה הנקה מלאה, אחרי הלידה (קיסרי)לקחתי ברזל מאחר וההמוגלובין ירד לי ל-8 ההמוגלובין כיום עלה לי ל-11 ועדיין בבדיקות דם יש לי חוסר ברזל, בנוסף יש לי נשירה חזקה של השיער. התחלתי שוב לקחת כדורי ברזל, האם יש עוד תוספי מזון שיכולים לעזור לי? האם החוסר בברזל אצלי משפיעה על איכות החלב? תודה.
היי אפרת, תוסף ברזל מלאכותי יכול להשפיע על התינוק ולגרום לעצירות. חוץ מזה לא נראה לי שיש בעייה. אני לא דיאטנית ואולי כדאי להפנות את השאלה הזאת אל דיאטנית מוסמכת. אני יודעת מידע כללי שפלפל אדום, כבד, מכיל ברזל ואני בטוחה שיש עוד מאכלים. החוסר בברזל שלך לא משפיע על חלב האם. אם יש חשש שהתינוק אנמי אז עושים לו בדיקת דם. בברכה אלן