הנקה מונעת הריון?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כמעט 7 שבועות אחרי לידה. מניקה באופן מלא. קיימנו יחסי מין בפעם הראשונה אחרי הלידה השבוע, עוד לפני שהתחלתי לקחת גלולות. האם יש סיכוי שנכנסתי להריון?
שלום כן אפשר להכנס להריון כשמניקים ויש מצבים שנשים שטרם קיבלו מחזור אחרי הלידה מביציות ומכאן שהן יכולת להיכנס להריון על פי שיטת ה-LAM הנקה יכולה להיות שיטה למניעת הריון , אם מתקיימים 3 התנאים הבאים. 1. את פחות מ-6 חודשים אחרי הלידה; 2. את מניקה הנקה מלאה מסביב לשעון, כלומר, בלי מוצץ, בלי בקבוקים 3. עדיין לא קיבלת מחזור. אם כל התנאים הללו מתקיימים, את מוגנת ב98% מפני הריון חדש, שזו רמת ההגנה שאת מקבלת מגלולות למניעת הריון. בכל מקרה כדאי שתפני לרופא נשים שלך שימליץ לך על אמצעים מתאמים נוספים שבת שלום נירית