משאבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 9.5 חודשים,עד כה הייתי איתו בבית,יונק+מוצקים. סרבן עיקש של כל סוגי בקבוקים/מוצצים. בשבוע הבא מתחיל משפחתון,ובעוד כחודש אני חוזרת ללימודים. בנתיים הכנתי סטוק ראשוני של חלב למשך כשבוע (מוקפא) בעזרת משאבה ידנית. הייתי מעוניינת בהמלצה על משאבה חשמלית. האם עדיף לשכור משאבה נייחת ולשאוב בבית או לרכוש משאבה ניידת ולשאוב בלימודים/עבודה? תודה מראש!
היי בבי\ אני בעד לרכוש כי בסופו של דבר - זה עולה פחות. עד שאת משלמת חודשית - (אלא אם את מקבלת מיד שרה) יש הוצאות.גם המשאבות מיד שרה כבדות וגדולות ויתכן ולפחות בימים הראשונים כדאי לקחת איתך במידה ואת מרגישה גודש . אבל אם יש לך ידנית אז תוכלי להעזר בה גם. ב-מ.מ.ש. ת"א אפשר לנסות את כל סוגי המשאבות וגם לרכוש במקום. אין המלצה גורפת לכל אחת אם כי יש הבדלים בשדיים והמרגש באופן כללי כאשר שואבות מסוגים שונים. זה מאוד אישי. www.mamash.org.il יש לקבוע מראש. בהצלחה אלן