כדור להפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב רציתי לדעת איך קוראים לכדור להפסקת החלב וכיצד נוטלים אותו, אני כבר 5 שנים לאחר לידה הנקתי עד גיל שנתיים וחצי ועדיין יש לי חלב
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך לילך. אני יודעת שגם אצלי שנים היה לי חלב - אמנם רק כאשר לחצתי. לא ראיתי בזה משהו לא תקין. גם כמה שנים של הנקה. אבל כדאי להתיעץ עם הרופא המטפל (נשים). כדורים ממש לא אפקטיבים שנים אחרי שההנקה כבר לא מבוססת על פעילות הורמונלית. אם אינני טועה הכדורים כן פועלים על בסיס הורמונלי כך שזה כבר לא יעזור. בברכה אלן