צרחות בזמן ההנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ביתי בת חודשיים וחצי לאחרונה (בשבועיים האחרונים), מיד לאחר תחילת ההנקה היא מתחילה לצרוח ולבכות. קשה מאד להרגיע אותה. לא ברור לנו למה זה קורה? ולמה בתחילת ההנקה ? (גזים???) באופן כללי היציאות שלה הן אחת ל1-2 ימים, (ויש לה גזים, אך מעולם הם לא באו לידי ביטוי בתחילת ההנקה...) מה יכול לגרום לתופעה הזו ?
לקריאה נוספת והעמקה
היי אפרת, נשמע כמו פטרייה בפה. כדאי לקחת אותה לבדיקה אצל הרופא ואם אכן יש שכבה לבנה על הלשון שלה - אחורנית כדאי לטפל בזה. הרופא אמור לתת לך טיפול הולם. בברכה אלן